2016.09.21MAINTENANCE

データ初期化の復旧について

本日、17時頃の緊急メンテナンス前にアプリをプレイされていた方の一部に、データ初期化の選択画面が表示される不具合が発生しておりました。

その際に初期化を選択されてしまったお客様にはデータの復旧をさせていただきますので、お手数ではございますが下記サポートまでご連絡をお願いいたします。

▼お問い合せ
https://www.snk-corp.co.jp/msainquiry/

該当のお客様にはご迷惑をおかけいたしまして誠に申し訳ございません。
今後とも「メタルスラッグ アタック」をよろしくお願いいたします。

Data Recovery after Initialization Problem

We are sorry to inform you that there was a problem where a data initialization dialog was presented to a number of our customers who attempted to play the game around the emergency server maintenance at 17:00(JST) on Sep-21 2016.

We will recover the data of those who have initialized their app.

If you are one of those customers who are affected, please contact our support team through the inquiry form.

https://www.snk-corp.co.jp/msainquiry/

We are terribly sorry for causing trouble to our customers.
Your continued support for Metal Slug Attack is very much appreciated.

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